Hoho ?

Det ekar på våran blogg... har varit väldigt glest med inlägg ett tag.
Finns ni kvar kära läsare? Som endast bestod av några 40 taggare skulle jag tro, ha!

Idag hade jag iallafall Djur med Lena imorse, vilket betyder vara i ladugården osv.
Borstade min ko och hälsade på fåren en snabbis, var även in till grisarna.
Var en liten grisbäbis född igår som var svag. Agnes hoppade in till grisarna när dom skulle äta för att hjälpa lillen, och grismamman blev lite irriterad efter ett tag... och dom är inte att leka med suggorna... så det gick fort att hoppa ut därifrån =)
Jag fick även ge lillbäbisen en spruta.

Sen var det lunch, potatismos och korv. Potatismosen är sjukt god iallafall, hemmagjord. Ingen pulvermos på Nytorp inte =) Fixade även frukost till imorgon, då jag ska vara i stallet kl HALV SEX på morgonen!!!

Efter lunch jobbade jag lite matte och sen har jag mest latat mig.
Jullov snartsnartsnart och det behöver jag väldigt mycket.

Nu ska jag gå och leta efter Marie McIntyre eftersom jag fick IG på hästprovet och ska få kompletteringsuppgifter.

/ J

Kommentarer
Postat av: Lollan

Äntligen ett liv på denna blogg. Jag är 40-taggare och kvar än. Segt virke vet du.

Blir lite förvånad när du får IG på hästprovet...Hade det varit nåt annan än häst hade jag fattat bättre.

Hoppas att du trivs på Nytorp denna gång och att allt går bra.

2009-12-10 @ 15:04:02
Postat av: Jennifer

Hade missat nåt med tre muskler på hästen. Minnet är bra men kort!

Och skulle skriva 2 exempel på hur dom kommunicerade, och kom bara på med 'öronspel'...

2009-12-10 @ 16:44:11
Postat av: iggemormor

Meeh! är du kvar på Nytorp? Du skulle ju sluta! Har du kvar hästen? Jag som har funderat varför man aldrig såg dig på Broman. Vad fick dig att vara kvar på Nytorp å?

2009-12-10 @ 22:36:26
Postat av: Jennifer

Jajjamen är tillbaka! Nej har sålt hästen och han har fått det jättebra.

Broman var riktigt värdelöst =)

Så nu biter jag bara ihop och kämpar på här istället!

2009-12-11 @ 10:12:36
Postat av: mami

Ja det är väl klart att vi 40-taggare finns kvar här!

2009-12-17 @ 18:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0