Mellandagsrea...

Det är en av mina favorittider på året.

Var in och fyndade i hudik igår med mamsen.
En 'rut m fl' jacka (skiiiitsnygg) för 300 kr, en t-shirt för 50 kr, och sen hittade jag även hårfärg då vi var på prix (som numera heter coop, men gamla hundar kan inte lära sig sitta?).
Så hade planerat att färga håret rött, men vart nån knasig brun/röd/svart färg på håret.. jaja. Och 72 kr kostade det, ajaj.

Idag for jag till s-vall med Madde o Pontus. Hittade en tjocktröja på stadium för 99 kr, helt överenskomligt.
Sen har jag ju varit i STORT behov av nya skor, men har otroligt svårt att hitta några... så vart ett par för 599 kr. Det sved både i plånboken och lite i hjärtat. Men det kommer jag nog över, för dom var grymt snygg :-)

Blir nog någon mer sväng in till hudik för att leta nåt mer, men det får nog dröja ett par dagar så folk börjar jobba. Fan vad jag hatar när det är massa annat folk på stan, usch! Håll er borta, tack.

Kan även tillägga att jag är otroligt upprörd, har suttit och spelat wii i ett par timmar, sen helt plötsligt dör det av någon anledning utan att jag hunnit spara det jag spelat.. GAAAH


/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0