Plötsligt händer det!

Det var verkligen inte igår jag slängde in en uppdatering här! Jag har haft så otroligt med studier att jag knappt har hunnit med mig själv. Tenta på tenta på tenta för att försöka komma ikapp, har det lykas? Tveksamt..

En tenta har jag skrivit både vanliga och omtentan på, klarade gränsen för godkänt, men man var tvungen att ha visst antal poäng på varje fråga också, och jag klarade inte sista frågan så därför blev jag likförbannad underkänd. Omtenta i augusti..

Annars rullar livet på, snö fick vi igår här uppe, lustigt att all snö alltid bestämmer sig för att komma på en gång. I förrgår hade vi knappt en dm, nu har vi över en halv meter alla gånger..

Nu under jul ska jag plugga in två andra kurser, jag hoppas det vänder snart, att man ser ljuset i tunneln!

Snart dags för julafton igen, lustigt att den återkommer varje år, härligt att äta gott och så, men det känns ändå väldigt konstigt med ännu en jul utan mormor, vad är en jul utan mormor?



/Madde

Kommentarer
Postat av: Mami

Ja vissa saker förändras o blir sig aldrig mer likt, men julen återkommer iaf varje år hur den än ser ut. Den riktiga julstämningen försvann samma sekund som man kom på att tomten inte var tomten utan någon som klätt ut sig.

2009-12-21 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0