En tanke...

   Satt och såg extrem home makeover idag, där det handlade om en familj som förlorat allt men ändå var så lycklig att de hade varandra..
   Jag tänkte faktiskt på just detta häromdagen, hur materialiserad alla människor är i dagens samhälle, klart att man ibland tänker att man skulle vilja ha någon sak osv.. Men det jag tycker är mer värt än att ha den där jättestora dyra TV:n för 10.000 kr är att åka på semester för dom pengarna.. Jag vill uppleva saker, jag har väl fått det från min kära mor, inte lika extrem att kasta med, saker är bara saker, det är upplevelserna som gör livet!


/M

Kommentarer
Postat av: mami

Yes!

2009-10-01 @ 19:41:48
Postat av: Lollan

Håller bara med. Skulle aldrig falla mig in att sätta mig i skuld för en massa prylar.

2009-10-01 @ 23:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0