.

Ja tillochmed syrran har ju lyckats slänga upp ett inlägg, så jag kan väl inte vara sämre än henne då!
Kom hem igår, tar mig ca 4 timmar att åka hem..?! Gaaalet.
Man är lite lagomt trött då man kommer hem.

Har inte blivit nå traktorkörning i veckan, men har fått skötkor nu iallafall! :-)
Min heter 345 Prima och är brun-vit. Fick borsta dom och raka dom och hon var väldigt snäll.
Kon bredvid stod och sparkades hela tiden, men inte min inte :-)
Jag har även jobbat i svinhuset, fick mata grisar och skrapa skit. Men är helt okej, grisarna är så söta så.
Plockat fårstängsel har vi hunnit med också, inte det roligaste man kan göra direkt...
Ridlektion har vi haft också, hoppade ca 60 cm med Palett. Gick ju det också.
Matteprov hade vi förra veckan, lyckades få G iallafall. 13 poäng, 11 var godkänt.
På våran växt och djurliv lektion fick vi gå omkring på typ hela nytorp och kolla på alla buskar och träd. På ekologin skulle vi ha gått ut på ett fält och satt oss på några bänkar som stod där, men dom hade dom varit och plockat bort, så fick gå tillbaka igen.
Arbetskläderna har börjat komma också, så fick ett par till jobbarbyxor, en overall och tjocktröja. Väntar bara på arbetsjacka nu :-)

Taggar inför imorgon nu för då ska jag äntligen åka tillbaka igen, jag och mamma ska även övningsköra en sväng runt i stan, kulkul!
Hoppas inga gubbar går omrking ivägen så jag måste stanna bara, uääh.

Snart är det American History X så den ska jag kika på, är faktiskt en sjukt bra film.


/ J

Kommentarer
Postat av: mami

Nja, det var nog lite överdrivet att påstå att vi ska köra runt i stan. Det lär nog dröja ett tag men det går ju framåt med träningen, övning ger färdighet!

2009-10-01 @ 19:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0