Sista veckan som tonåring..

  Jaha.. min sista vecka som tonåring närmar sig med stormsteg, spännande och se vad den innehåller minsan!

   Nu för tiden sitter jag enbart och pluggar som det känns, kursen som jag läser nu, Statistik A, tar så enormt mycket tid och kraft, jag skojjar inte om det är minst 10 timmar om dagen, gärna ett par timmar på helgen också!

   På det så försöker jag fortfarande att vänja in mig på mina tabletter jag äter mot inflammationen i knä.. Svårt att behålla maten och konstant illamående, även om jag börjat sett en liten ljusning på det hela så är det emellanåt svårt att plugga samtidigt!

   Någon dag kanske jag slänger upp en bild eller två på min nya lya också om ni har tur, så håll i er!!


/Madde

Kommentarer
Postat av: Lollan

Snart kommer du ikapp oss 40-taggare.

2009-09-30 @ 17:18:20
Postat av: räcermormor

Jaa visa hur du bor! =)

2009-10-01 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0